Ljuskällan, troligen litet lysrör, i lampan till vårt badrumsskåp har gett upp. Jag begriper inte hur man kommer åt att öppna den för att byta utan att tillgripa övervåld. Lampan är en cirka 15 år gammal armatur från IKEA. Spolformad med förkromade ändar enligt bilden.
Har inte kvitton kvar och kan inte se att det finns någon etikett med produktnummer. Är det någon som vet hur man gör eller vad lampan heter och har för produktnummer så att jag kan fråga deras kundtjänst? IMG_7516.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Tack för svar. Tyvärr verkar det som om lampan SKEPP gjorts i minst två versioner, där den ena typen, den jag har, är av engångsmodell där det inte går att byta ljuskälla (enligt manualen).

E ErikM skrev:
Tack för svar. Tyvärr verkar det som om lampan SKEPP gjorts i minst två versioner, där den ena typen, den jag har, är av engångsmodell där det inte går att byta ljuskälla (enligt manualen).
I så fall är det högst troligt en driver som gått sönder. Ibland sitter den inne i skåpet längst upp men ibland sitter den på baksidan av skåpet så du får lyfta ner det för att komma åt.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.