Skall bygga ett pulpettak för ett växthus (orangeri) 4,35 c 4.35 Hur många grader bör taklutnimgen vara Tänkte sätta stolpar runt om utanför de befintliga glasväggarna Räcker det med 2 stolpar på varje sida eller bör man ha 3 Tar gärna emot tips och ev ritning Ha de Viks28