Är i startgroparna att bygga ett entrétak då detta saknas.
Huset har sadeltak och entrén är på kortsidan.
Vill ha ett utstick på cirka 1000mm och en bredd på 1500.
Tanken är att göra en lätt stomme som skall kläs med plåt.
Vill dessutom inte ha några stolpar från tak till mark.

Är det någon som byggt något liknande. Bilder?
Förmodar att avlastningarna måste gå från husväggen till taket. Vill att de skall synas så lite som möjligt.
Hur skall dessa dimensioneras (Stockholm), vad bör jag tänka på?
Tack
 
  • entre.JPG
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.