Jag ska bila bort en gjutjärnsbrunn som är kopplat till ett plastavloppsrör? Hur mycket av plaströret måste bilas fram för att man ska kunna få dit en ny brunn? Och framför allt hur gör jag rent praktiskt för att inte paja plaströret?
 
Hej!

Jag hade nog gjort som så att jag köpt den brunnen jag skulle ha och tittat på anslutnings muffen och hur lång den skulle skjutas på.
Om de nu är så att det är du som skall göra "installationen" av den nya brunnen. Du kanske bara har tagit i uppgift att bila bort den gammla menar jag, och att rörpularen gör resten.

Glad Påsk...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.