Jag skapade en användare på byggahus men ville sedan byta användarnamn. Hittade ej hur man gjorde detta och registrerade då istället en ny användarprofil med det namn jag ville ha.

När jag nu ska ta bort den gamla hittar jag inte hur man avregistrerar kontot? Det måste väl gå att göra?

Någon som vet?
 
Du skickar ett PM till mig så raderar jag användaren.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.