4 4fun #1 Medlem · Skåne · 215 inlägg 7 feb 2018 21:23 4fun Medlem Skåne 215 inlägg 7 feb 2018 21:23 #1 Hej, Som topic lyder, hur avluftar jag mitt vattenvärmegolv? Går det att avlufta det? Mvh 4fun Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
S skutten11 #2 Bannad · 1 481 inlägg 8 feb 2018 21:55 skutten11 Bannad 1 481 inlägg 8 feb 2018 21:55 #2 Är fotot på rätt led Ser trångt ut ,ligger det på golvet
Fulkemisten #3 Husägare · Enskede · 2 439 inlägg 9 feb 2018 09:08 Fulkemisten Husägare Enskede 2 439 inlägg 9 feb 2018 09:08 #3 Den vita pluppen i mitten av min beskurna bild skulle kunna vara en luftningsnippel. Svårt att se.
Kretikos #4 Tillbyggare · stockholm · 1 246 inlägg 9 feb 2018 09:15 Kretikos Tillbyggare stockholm 1 246 inlägg 9 feb 2018 09:15 #4 Stämmer. Denna är det. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Stämmer. Denna är det. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Fulkemisten #5 Husägare · Enskede · 2 439 inlägg 9 feb 2018 11:59 Fulkemisten Husägare Enskede 2 439 inlägg 9 feb 2018 11:59 #5 Exakt - bara att vrida på med en luftningsnyckel.
4 4fun #6 Medlem · Skåne · 215 inlägg 10 feb 2018 21:14 4fun Medlem Skåne 215 inlägg 10 feb 2018 21:14 #6 Hej, Ja det är lite trångt har gömt det bakom ett skåp (som jag nu måste ta bort för att kunna avfukta). Jag ska testa att avfukta imorgon, återkommer om det skiter sig Jag tackar så otroligt mycket för att hjälp! Mvh 4fun
Hej, Ja det är lite trångt har gömt det bakom ett skåp (som jag nu måste ta bort för att kunna avfukta). Jag ska testa att avfukta imorgon, återkommer om det skiter sig Jag tackar så otroligt mycket för att hjälp! Mvh 4fun