Hej!

Har du lagt Ikeas vita tundra-golv? Eller har du någon schysst bild? Hittar ingen jättevettig google-vägen.

Funderar på att lägga i v-rum men osäkert hur det kommer bli. Ser det lika billigt ut som det är? Vad är känslan?

Mvh
 
shadychris skrev:
Hej!

Ser det lika billigt ut som det är? Vad är känslan?

Mvh
Billigt laminatgolv i hela vardagsrummet? Kommer ju bli jättemysigt.....
 
Undvik laminat i vardagsrum. Kallt, slamrigt o omysigt. Parkett är bättre o varmare.
 
Hej, har ingen erfarenhet av Tundra, men har lagt Ikeas Prärie och den var riktigt bra iaf! Minst i klass med Pergo osv men till en bråkdel av priset. Vågar inte säga nåt om Tundra dock, eventuellt är den tunnare och skörare. MVH Golvläggaren
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.