KnockOnWood skrev:
Brallan84 och andra, ni driver från ämnet!

Det finns en person här som inte alls är intresserad av vår "upplevelse av/i detta forum",
och det är trådskaparen själv.

Lite symptomatiskt formulerar han/hon ett par frågor,
men avslutar dem med utropstecken, inte frågetecken.

Jag tror att TS skulle trivas bättre med en egen blogg,
där han/hon kan radera eventuella kommentarer, som inte faller honom/henne i smaken.
Du glömde den/det, man vet ju aldrig ;)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
I
Självklart finns det även på detta forum en klubb för inbördes beundran, faktiskt mer påtaglig än på andra forum. Men det vet väl alla som besöker BH, syns direkt på vem som gillar vem, räcker någon klubbmedlem skriver "rap" så blir det gilla.
Den där gilla plumpen har jag borstat av mig för länge sedan, den har tappat innebörden.
Sen är det inte viktigt att ha sista ordet, man säger sin mening sen får vem som helst samtycka eller inte, det ändrar oftast inget för mig, dock kan jag ibland ändra åsikt och då skriver jag det.
Att skapa en tråd som inte spårar ur tycker inte jag verkar svårt, de jag skapat har jag fått svar i, tyvärr har frågorna nog varit lite komplicerade för det är inte många svar jag fått, synd de inte spårat ur med OT, det skulle göra dem lättare att hitta.
Måste det vara så tråkigt då? Får man inte efter hur man känner sig efter en whisky spinna iväg lite? Vi är väl vuxna så vi kan sålla bort med en axelryckning och glädjas åt att skribenten har en trevlig stund, eller?
 
  • Gilla
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Nu är du med i klubben ion :)

Allvarlig talat så har du helt rätt i vad du skriver!
Detta är ju ett fritidsnöje, där man kan tillåta sig att både ta ut svängarna och skoja lite.

Och det tycker jag att tråden om "kundpinnen" är ett riktigt bra exempel på.
http://www.byggahus.se/forum/ovrigt-off-topic/239332-apropa-pinnen-i-pa-affaren.html
Lite märkligt att den inte har låsts.
Men det beror nog på att praktiskt taget alla har hanterat ämnet med gott humör och mycket humor :)
 
I
KnockOnWood skrev:
Nu är du med i klubben ion :)

Allvarlig talat så har du helt rätt i vad du skriver!
Detta är ju ett fritidsnöje, där man kan tillåta sig att både ta ut svängarna och skoja lite.

Och det tycker jag att tråden om "kundpinnen" är ett riktigt bra exempel på.
[länk]
Lite märkligt att den inte har låsts.
Men det beror nog på att praktiskt taget alla har hanterat ämnet med gott humör och mycket humor :)
Mycket borsta blir det.:o
 
Kundpinnetråden är ju off topic-placerad så de vettifasen om någon skulle ta illa vid sig där.
 
Jag tycker att jag oftast får bra svar och får dessutom ett brett bollplank i de fall jag har en egen idé hur ngt ska utföras.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.