Jag och min sambo letar efter hus och har hittat ett vi gillar lite utanför Hunnebostrand, nu bor vi i ett hus i Göteborg, Billdal. Vi har ingen släkt där och ingen av oss har bott där tidigare, så nu undrar vi hur ni tycker att det är att bo där? Det som lockar är naturen, huset och läget.
Tackar på förhand