P
Jag och min sambo letar efter hus och har hittat ett vi gillar lite utanför Hunnebostrand, nu bor vi i ett hus i Göteborg, Billdal. Vi har ingen släkt där och ingen av oss har bott där tidigare, så nu undrar vi hur ni tycker att det är att bo där? Det som lockar är naturen, huset och läget.

Tackar på förhand
 
Tjena!

Ska bygga nytt söder om Hunnebostrand. Fast på en släktgård med,, japp mkt släkt. Det är dock inte bara fördelar med släkten inpå knuten. Lätt med barnpassning är väl en stor fördel, men det kan va många näsor iblöt ibland......
Men numera kommer man till Tingstadtunnelns norra mynning på en lång timme med bil vilket inte är mkt! Så för lite annat än natur är inte långt borta!
Jag/vi är väl part i målet när både jag o min sambo kommer från samma kommun o gillar att folk flyttar hit!
Ser man till det praktiska så finns allt, delvis pga det extrema trycket sommar
tid.

Mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.