Jag körde med en bågfil och en gerlåda från Biltema. Men det är möjligt att jag lade listen fel i lådan... Eller att vinkeln inte är 90 grader (lade ju själv golvet)
Det är inte lätt att handsåga metallister,speciellt om man bara ska justerkapa vinkeln lite grand,det går faktiskt bra med en vanlig kap/gersåg med viss försiktighet osv