Hej!
Tänkte ha en dörr i hörnet i min bastu. Är det bara att måtta in den och sätta dit den? Reglarna som dörren ska sitta i kommer ju då att vinklas på syllen så att kanterna på reglarna hamnar lite utanför (nån som förstod :-?). Blir det så, eller kan man göra på annat sätt? Nån som har erfarenhet av det här?
 
Min dörr sitter diagonalt i ena hörnet. jag vinka cyllen & fick 10cm vägg på varsin sida om dörren.
 
Ja just det, så skulle man ju också kunna göra. Vad enkelt det kan vara ibland. Tackar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.