Hej!
Tänkte ha en dörr i hörnet i min bastu. Är det bara att måtta in den och sätta dit den? Reglarna som dörren ska sitta i kommer ju då att vinklas på syllen så att kanterna på reglarna hamnar lite utanför (nån som förstod :-?). Blir det så, eller kan man göra på annat sätt? Nån som har erfarenhet av det här?