5 712 läst ·
11 svar
6k läst
11 svar
Hörnbadkar UTAN bubbel å jetstrålar och dubbelhandfat?
...eller kan jag bli omvänd? Vi väljer bort bubbel och jetstrålar för att slippa en sak till som ska rengöras, för visst är det ett jäkla jobb eller har jag fel? Sen så kan jag inte påstå att de bubbelkar som jag suttit i är så avslappnande med en motor som låter som attan. Omvänd mig gärna.
Hos de flesta seriösa tillverkare lär du kunna välja ett hörnbadkar helt utan munstycken.
Westerbergs Bali 05 t.ex.
Westerbergs Bali 05 t.ex.
Om jag skulle köpa badkar idag så hade jag lätt valt bort bubblor och jet.
Det väsnas, det kyler vattnet onödigt fort när man blandar i en massa luft och man måste se till att det inte står vatten i slangarna som står och blir äckligt!
Det väsnas, det kyler vattnet onödigt fort när man blandar i en massa luft och man måste se till att det inte står vatten i slangarna som står och blir äckligt!
Vi köpte ett Bara Round från Svenska Badkar. Extra djupt och extra långt coh kostade skjortan. Men det blev GRYMT bra så jag ångrar inte köpet. Vi ville absolut inte ha något bubbelbad, eftersom det bara bullrar och känns ohygieniskt på något sätt.Engan23 skrev:
Badrumsmöbel så tog vi Ikeas köksmöbel med luckor i solid ek (Ulriksdal har jag för mig att luckorna heter) och sen köpte vi till en solid ekskiva (42 mm) och försänkte ett Villeroy & Boch 66cm handfat. Blev grymt bra det med!!!
//Rob
Klicka här för att svara