Jag har kikat på grästrimmers och lite fastnat för en Honda UMS 425 med böjd rigg. Är detta en bra maskin, någon som har erfarenhet av denna? Skall använda den till lättare buskage med kirskål, vildhallon, etc.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.