God kväll forumet.
Jag håller på att renovera ett barnrum och har rivit ut ett gammalt laminatgolv (6-8mm tjockt) en gammal plastmatta som kanske var runt 2 mm och masonitskivorna som jag tror var runt 1mm. Jag var ju inte särskilt smart och tänkte på totala tjockleken innan jag slet ut allt för att jag vill ju få samma nivå som det är i hallen för att slippa nivålister. Men men skiten skulle ändå bort så nu till stora frågan.
Jag har tänkt lägga Pergos vinylklickgolv, och jag undrar om jag skulle kunna höja golvet med golvspånplattor? skruva + limma ihop dem och slänga ut på golvet så man får upp höjden och sedan lägga ett mellanlägg + golvet? Infogar en bild på hur golvet ser ut just nu.