Sommarens projekt blir balkong renovering. Nuvaranden räcke är 85 cm högt, eftersom ungdomarna ska använda balkongen vill vi höja med ca 20 cm. Räcket består idag av stående 105 x 19 mm med en 95 x 45 som överliggare, vitmålat. Räcker bärs upp av stående 105 x 105 i ytterhören. Jag hoppas att någon kan ge ett tips på hur man på ett snyggt sätt höjer räcket.
I våra tankar vore ett alternativ som inte inbjuder till att sitt på vore bra. alternativet med taggtråd har vi redan prövat. Det blir sista möjligheten....
MVH
Biodlaren