Hej!
Som rubriken lyder - var höja tryck i expansionskärlet?
Har bytt panna, men VVS-aren missade att visa. Har inte fått tag i honom angående detta ännu, så vill kolla om det finns någon kunnig här 😂
Som rubriken lyder - var höja tryck i expansionskärlet?
Har bytt panna, men VVS-aren missade att visa. Har inte fått tag i honom angående detta ännu, så vill kolla om det finns någon kunnig här 😂
Klicka här för att svara



