7000kr tar Skidstahus för att höja från 2,40 till 2,70.
 
Enligt min erfarenhet kostar det 10 - 15 kkr per decimeter färdigbyggt (under förutsättning att man inte bygger allt själv). Det är inte enbart hussatsen som blir dyrare. Även entreprenören som ska sätta upp huset tar mer betalt.
 
14 000:- från 2.40 till 2.60 tar Trivselhus. Vill nog påstå att det är värt det - i alla fall på umgängesplan.

//Anna
 
Eller så köper man ett finskt hus där standardhöjden redan är 2.60. ;) Vi är riktigt nöjda med att det är högt i tak och det är det som alla kommenterar när de varit hos oss för första gången på besök.
 
C skrev:
Eller så köper man ett finskt hus där standardhöjden redan är 2.60. ;) Vi är riktigt nöjda med att det är högt i tak och det är det som alla kommenterar när de varit hos oss för första gången på besök.
Då vet jag hur det kommer att kännas när vi får gäster  ;D
2.60 på entréplan och 4,5 i v-rummet till taknok
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.