Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Vem har satt upp den? Riktigt amatörjobb av sämsta sort. Du kan spackla många lager men denna gång måste kontakter och dosor ner innan du börjar
Jisses, vad är det för klåpare som inte skruvar bort strömbrytare innan tapetsering? Och det var en av de skitigaste strömbrytare jag sett. Det kanske varit bättre att tapetsera över den? Har den aldrig blivit avtorkad?
Om det inte skall göras om helt så hade jag försökt rädda det genom att plocka ner brytare sen skära raka linjer runt brytare så det bildar en fyrkant. Därefter sätta en ny bit tapet, antingen kant i kant eller med lite överlapp och skära igenom båda så det hamnar kant i kant.
Alternativt sätta en helt ny våd längst ut mot listen.
Blir det inte helt perfekt så spackla den lilla skarv som blir, då är den åtminstone rak.
Hörnan är nog svårare att göra helt snygg. Kanske en latexfog kan lösa det värsta annars gör likadant där som ovan.
Alternativt sätta en helt ny våd längst ut mot listen.
Blir det inte helt perfekt så spackla den lilla skarv som blir, då är den åtminstone rak.
Hörnan är nog svårare att göra helt snygg. Kanske en latexfog kan lösa det värsta annars gör likadant där som ovan.
Ja, fast han har aldrig tapetserat förrut. Jag skulle gjort det själv men det är svårt med två små där den ena ammas 24/7. Tror och hoppas på att jag löser det bra med lite spackel idag. Är bara rädd att jag drar upp tapeten när jag ska slipa spackeln sen.
Klicka här för att svara