Har du en uppvärmd källare bör det inte spela någon roll för energiförbrukningen, men utan isolering kan golven ändå kännas kalla, så att man höjer värmen av komfortskäl. Har du en "kall" källare är det förmodligen en dålig idé. Vad har du för uppvärmningssystem?