Det är nog dumt att ha en kabel på tomten, ett djur kan ju få för sig att äta på den. Och som jonfri skriver så behöver du bra antenner. Vid dåligt väder, typ kraftigt regn så kan det störa ganska duktigt. Dlink är billigt skräp, lägg till några slantar så blir du garanterat mer nöjd.