80 meter och sly emellan....
Använder du inte riktigt bra antenner så är nog spaden det bästa alternativet.

Iofs MÅSTE du ju inte gräva ned den heller.
Det beror på hur det ser ut och vilken kabel och slang/rör du använder.
 
Det är nog dumt att ha en kabel på tomten, ett djur kan ju få för sig att äta på den. Och som jonfri skriver så behöver du bra antenner. Vid dåligt väder, typ kraftigt regn så kan det störa ganska duktigt. Dlink är billigt skräp, lägg till några slantar så blir du garanterat mer nöjd.
 
Mja Dlinks routrar och all in one är skrot enligt min uppfattning men de rena AP:na ska vara rätt bra. Många bekanata som kör på dem utan problem (annars jag som brukar få fixa det).

Dock är det som vanligt man får vad man betalar för. Det är också därför jag rekommenderar 3Com som första alternativ. Lagom dyra med god stabilitet och hyffsat med finesser
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.