Claes Sörmland
electroluxaren skrev:
skulle våga påstå att man fyller diskmedelsfacket (30g) och kör en snabbdisk 60C
Funkar säkert jättebra! Det är ju inga inbitna kalkavlagringar med hård kristallstruktur och inlagrat gips.

• Gilla
MILEMI
  • Laddar…
D
Jag dammsög ut allt salt från behållaren sen löste det sig

Måste ha varit en blöt sörja? Hur mår dammsugaren nu? Eller körde du med grovdammsugare utan påse?

• Gilla
densomkanvet
  • Laddar…
P
S S_B_O skrev:
Måste ha varit en blöt sörja? Hur mår dammsugaren nu? Eller körde du med grovdammsugare utan påse?
ingen sörja brukar det vara utan bara mättat vatten av salt och ytterligare grova saltkorn för att hålla mättnaden

• Gilla
S_B_O
  • Laddar…
D
S S_B_O skrev:
Grovdammsugaren utan påse

• Gilla
MILEMI
  • Laddar…
Stort tack för era svar! Jag vet inte om det är samma modell och beläggningen smakar inget men jag ska testa både grovdammsugaren och citronsyra så fort jag får möjlighet.

En liten flaska 24% ättika gör susen.
Se till att det hamnar i huvudprogrammet på en het disk (och inte försvinner i någon försköljning bara)

• Gilla
Claes Sörmland
  • Laddar…
P
M MILEMI skrev:
Stort tack för era svar! Jag vet inte om det är samma modell och beläggningen smakar inget men jag ska testa både grovdammsugaren och citronsyra så fort jag får möjlighet.
jag hade avvaktat med grovdammsugaren i det längsta mycket sällan det är fel på avhärdaren
har du salt i nu?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.