Hej

Har lagt på singel på vår befintliga uppfart samt breddat den en bit och den är som kvicksand... antar att det är för tjockt lager. På den delen som är breddad ligger ca 10 cm eller mer på en markduk, är duken för hal som underlag? På den gamla delen är det nog mellan 3-7 cm. Vad göra tacksamm för alla tips... Gick nog lite för fort i våras.:@ vill helst inte göra om allt
 
Blanda i stenmjöl så får du lite mer bett i gruset.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.