Har köpt Thermoreflekt isolering, ena sidan är av aluminium som ska reflektera värmen, andra sidan på isoleringen är bubbelplast.
Detta ska isolera mellan murgrunden och vägg av gips. Murgrunden går alltså 20 cm upp från golvet. Därefter uppåt är det vanlig isolering mellan utvändig träpanel och gipsvägg. Aluminiumsidan ska alltså vara mot luftspalten enligt instruktion, men ska luftspalten vara inåt mot gipsväggen eller utåt mot murgrunden?
Det är väldigt ont om utrymme, så det får bara plats med luftspalt på ena sidan. Vore så tacksam om någon kan reda ut detta!