Vi ska bygga en altan som kommer bli 9,78 m lång. Min tanke var att det skulle räcka att sätta en rad med fundament i mitten och en rad mellan mitten och kanten, dvs totalt 5 rader. Det skulle innebära 2,45 m mellanrum åt det hållet. Skulle detta funka eller bör man sätta tätare?
Tacksam för synpunkter!