Hej! Jag och min syster försöker skruva fast vĂ„r farmors vattenlĂ„s under diskhon. Vi har alla packningar pĂ„ plats men vi fĂ„r inte hop den grĂ„ delen till den delen som Ă€r pĂ„ andra sidan (alltsĂ„ i diskhon). Ăr det en frĂ„ga om styrka eller gör vi nĂ„got fel?
Klicka hÀr för att svara

