Ska resa bort 10 dagar och köpte några enkla droppbevattnare till PET-flaskor, men jag har svårt att förstå hur man ska få de att fungera. Ska den lilla "kranen" på sidan vara ovan jord? Måste man göra hål i botten på PET-flaskan för att det överhuvudtaget ska komma ut något vatten? Enkel design men ändå övergår det mitt förstånd hur det ska fungera. Tacksam för hjälp! ❤️
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tack för ditt svar! Gick ut och justerade så kranarna satt ovanför jord. Borrade ett litet hål i botten på första flaskan och då sa det slurp och halva flaskan tömdes på en minut. 😂 Läste recensionerna på Julas hemsida och det verkar inte bara vara jag som har problem....M Matox skrev:
Klicka här för att svara
