Om du ska flytta toastolen måste du ta dig genom golvet med nya avloppet = ner i grannens badrum. Låt bli det!
Ni har FAKTISKT ett ganska bra utgångsläge med de grejor ni redan har. Byt till nya, snyggare saker i mer enhetlig färgskala, kanske helkakla badrummet med tätskikt bakom klinker och kakel och så inte minst ny belysning.
Ni kan flytta handfatet i sidled mot elementet och på så sätt få naturlig plats för badrumsskåp med belysning. Handfatet kan utgöras av kommod med förvaringsmöjlighet i, om inte annat för smutstvätt.
Ordna delad tändning så att ni kan tända badrumsskåpet och takbelysningen var för sig, dimbar belysning är trevligt.
Tror det kan bli riktigt fint!
Skicka gärna bilder på hur det blev
