Hej, bor i ett äldre hus med vattenmantlad vedspis i köket. Har även en kamin i vardagsrummet. Nu är det dags att renovera köket.
Problemet är att vedspisen är så malplacerad. Önskar verkligen att jag kunde ha en bänkskiva ovanpå. Dödar jag husets själ om jag tar bort vedspisen? Eller jag vet redan svaret på den frågan. Men, jag är så rådvill. Hjälp mig att tänka!
Problemet är att vedspisen är så malplacerad. Önskar verkligen att jag kunde ha en bänkskiva ovanpå. Dödar jag husets själ om jag tar bort vedspisen? Eller jag vet redan svaret på den frågan. Men, jag är så rådvill. Hjälp mig att tänka!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Ja precis, och sen måste alla vattenrören på baksidan justeras. Och de är ju tyvärr inte 10mm kopparrörCentano skrev:
Klicka här för att svara