Hej.
vi har precis flyttat in i ett hus och i köket finns det en inbyggnadsmicrovågsugn i väggen. När vi tetsar den så fortsätter den att låta ca 30 sekunder efter att vi tryckt på stop eller efter att tiden gått ut. Även fast vi försöker trycka på stop flera gånger så fortsätter den ändå att låta. Den lyser dock inte efter att vi tryckt på stop och glasskivan slutar att snurra, men ljudet fortsätter. Ska det vara så?? Eller är det något fel??
Jättetacksam för svar!!
mvh Jossan
vi har precis flyttat in i ett hus och i köket finns det en inbyggnadsmicrovågsugn i väggen. När vi tetsar den så fortsätter den att låta ca 30 sekunder efter att vi tryckt på stop eller efter att tiden gått ut. Även fast vi försöker trycka på stop flera gånger så fortsätter den ändå att låta. Den lyser dock inte efter att vi tryckt på stop och glasskivan slutar att snurra, men ljudet fortsätter. Ska det vara så?? Eller är det något fel??
Jättetacksam för svar!!
mvh Jossan
Min micro låter också efter att tiden gått ut, har gjort så sedan den var ny, antar att det finns en kylfläkt som kyler ner någon komponent i micron som blivit varm, så det är nog normalt.
Jag säger som de andra, det är väl fläkten som låter? Så gör vår Siemensmicro också.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
