Vi har precis flyttat till hus! Huset är iskallt alla element ska vara ”på” men är iskalla.
Nu försöker jag lösa detta men nr 1.
Förstår inte vilken av dessa jag ska vrida på då jag inte har någon aning om vad som är vad!!!!
Nu försöker jag lösa detta men nr 1.
Förstår inte vilken av dessa jag ska vrida på då jag inte har någon aning om vad som är vad!!!!
Inte vi heller eftersom bilden inte säger så mycket
Kommer värmen via kulvert? Om värmen kommer från en gemensamhetsanläggning, har grannarna värme? Är ventilerna varma? du borde ha en värmereglering i ditt egna hus. Man brukar inte stänga av värmen med med ventiler?
Klicka här för att svara
