Har bott i min lägenhet i 9 månader nu.Hunnit fräscha upp den lite men nu har ideerna och inspirationen tagit slut

köket har blivit målad och nya köksluckor har kommit upp. Handtagen till luckorna har inte kommit upp än men det är dom här IKEA | hem | Kök | Kökssystem | Knoppar & handtag | LANSA Handtag

Ska sätta upp en hylla över matbordet.Ska sätta bänkplast i ek på bänkskivan i köket. Ska fälla in spotlights på bänken över diskhon.Mosaik i någon färg över diskbänken eller en sån här väggplatta IKEA - vad söker du?

Vardagsrummet har jag inte gjort nåt med...kommer inte på nåt.HAr inte ens satt upp tavlor. Funderar på en hörnsoffa IKEA | hem | Sängar & madrasser | Bäddsoffor | EKTORP Hörnbäddsoffa 2+2 eller en ekeskog IKEA | hem | Soffor & fÃ¥töljer | Tygsoffor | Tygsoffserier | EKESKOG soffor | EKESKOG 3-sits bäddsoffa

Vilken färg ska jag ta på möblerna? Själv så tycker jag om svart men tror att det blir för mörkt. Vad tror ni? Vilken färg på soffan?
Vill inte ha bokhyllan som avdelare längre.Ska sätta upp draperier istället.VArt kan man ställa den istället?

Snälla snälla snälla Hjälp mig piffa upp min lägenhet

Tidigare inlägg

http://www.byggahus.se/forum/koek/63453-tack-alla-sa-ser-nya-koeket-ut.html

Ingen som kan kan hjälpa?

Skulle du kunna bifoga en skiss av rummet ovanifrån med lite mått, så vore det enklare. :)

HAr tyvärr inga mått men satt in bild på bloggen

Nu har jag satt in mått.
Har redan tröttnat på inredningen.Funderat på att moblera om. Det här är bara funderingar

Först och främst flytta på bokhylla till väggen där tv:n står. Tv:n framför fönstret och så soffan med ryggen mot sovalkovet

Andra förslag?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.