I
Någon som vet mer om denna märkpenna?
Den är likt ett limstift, fäster på allt, omöjlig att få bort när den härdat. Vet inte vad den är ämnad användas till. Använder den till bättra märken i mina vita väggar, lister och bildäck mm. med.
Har googlat men kan inte hitta den eller ersättare. Den börjar ta slut. :confused:
IMG_0241.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Edding 950 Industry Painter

Har själv en i fickan, svart men den finns i vitt.

• Gilla
1
  • Laddar…
I
Huzzbutt skrev:
Edding 950 Industry Painter

Har själv en i fickan, svart men den finns i vitt.
Toppen! :thumbup:
Vet du var man köper den?

Köpte mina på den lokala pappershandeln. Googlingen ger Bema Bulk förvisso men det hjärtat vill ha ska hjärtat få.

• Gilla
1
  • Laddar…
I
Huzzbutt skrev:
Köpte mina på den lokala pappershandeln. Googlingen ger Bema Bulk förvisso men det hjärtat vill ha ska hjärtat få.
Tack för hjälpen.:)

Vad jag tror är liknande finns på amazon.co.uk, sök på paint marker white.

Peter2400 skrev:
Pica Gel är det som är bäst på det här, fäster på allt och är väldigt smidig att fylla spikhål
och bättra skador med,
[länk]
[länk]
Håller med. Har kört slut på tre Pica gel pennor hittills och är grymt nöjd. Har dock mest använt den till spik/skruvhål i lister. Helst oslagbart jämfört med om man hade hållit på med fogspruta.

ClasseClas
Anna1984 skrev:
Håller med. Har kört slut på tre Pica gel pennor hittills och är grymt nöjd. Har dock mest använt den till spik/skruvhål i lister. Helst oslagbart jämfört med om man hade hållit på med fogspruta.
Var i Sthlmstrakten har du köpt pennorna?

ClasseClas skrev:
Var i Sthlmstrakten har du köpt pennorna?
Jag köpte den på eBay.

• Gilla
ClasseClas
  • Laddar…
I
Anna1984 skrev:
Jag köpte den på eBay.
Jag kollade också på eBay, finns några varianter.De där gelepennorna , funkar bra till spikhål och småskador säger du ?
Jag har ju provat den andra typen, och den är bra till sånt.
Kan ju förvisso köpa på mig båda typerna, de varar ju rätt länge.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.