Hej allesammans. Jag håller på att bygga insynsskydd mot grannen. 185cm högt. Ena sidan färdig med 28x45 ribbor. 23mm distans mellan.
Nu ska jag sätta ribbor på andra sidan. Började skruva tyckte jag satte den exakt för andra hålet. Tog 23-45=22 så 11mm
Överlappning på ribborna den möter? Efter ca 10 ribbor blir de nästan i samma höjd som ribborna på andra sidan? Så man ser knappt att det är 2 ribbor. Blir hel knäpp. Hur ska jag göra? Jag använder vattenpass på varenda en ribba.
Mvh