Hej!

Är tacksam för synpunkter om hur plintarna bör placeras med tanke på det konstiga tomtbiten. Ska/bör de fästas till altanet/husfasaden?
mvh/Attila

altanskiss.jpg
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.