Vi tycker att vi har fått till en bra planlösning nu. (Med dom förutsättningar vi har)
Så här har vi tänkt oss.

På 3D ritningarna så stämmer inte allt, men jag tror ni förstår hur vi tänkt.

Vi är tacksamma för tips och kommentarer.
 
  • Bad.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Från badkar.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Från dörr.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Från toa.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ovanifrån.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Mikael_L
Ska inte dörren gå utåt, som brukligt i badrum?
Om inte så kommer dörren att slå emot den person som står vid första tvättstället, om någon annan är på väg in.
 
Tänkte precis likadant som Mikael.
En annan sak som är rätt trevlig är att man inte direkt ser toaletten när man öppnar dörren. Skönt utifall man glömt att låsa dörren. Är kanske lite överkurs och något som man prioriterar bort till fördel för något viktigare men jag tänkte nämna det ändå.
 
Jo, vi har funderat fram och tillbaka med dörren.
Precis utanför finns en korridor, och om den öppnas inåt så öppnas den mot skorstenen (som ändå inte går att göra någonting åt) och "försvinner" .
I vår familj, så har vi antingen dörren helt öppen eller låst., så jag tror inte att man kommer att slå upp den mot någon. Men det kan ju vara någonting man retar sig på.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.