Kyl/frys eller annat högskåp närmast badrumsdörren skärmar väl av tillräckligt?

nino nino skrev:
Suveränt tack så där får det nog bli
Jag som är bortskämd med 30kvm kök och tyckte det där var litet.

Nån som har synpunkter på sista bilden?
Lite mer makeöver här:
På det visset skärmar du av toan, har en riktig öppen planlösning och en lite mer privat ingång till sovrummet. Vet ej om väggen till sovrummet kan tas, dock tack för frågan! jag tycker om att leka med det och älskar att riva väggar och ta bort dörrar! :D
3D-ritning av ett hem med öppen planlösning, skärmar för avskildhet vid toalett, ingång till sovrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Planlösning av ett hem med markerade öppningar för att avskärma toaletten och skapa privat ingång till sovrum.
Skapa konto

• Gilla
nino
  • Laddar…
Nä tyvärr är sovrumsväggen en murad historia på ca 40cm och bärande men idéen var det inget fel på

@bunkertåkig om du vill rita så har jag en annan tråd där det finns en ritning på en lgh som är helt tom, finns inte en innervägg och inga fönster behöver vara där dom sitter nu.

https://www.byggahus.se/forum/threads/badrum-och-laegenhetsbygge.289411/

Finns 3st pelare som man måste ta hänsyn till en i badet en rakt mot andra långsidan och en vid köket.
Helt fria händer på en hel lgh kan det vara nåt? :D

nino nino skrev:
Nä tyvärr är sovrumsväggen en murad historia på ca 40cm och bärande men idéen var det inget fel på
mmm...
Då är den bästa lösning ganska klart. Det går inte att göra mycket mer...Vändning av dörren till badrummet sliper man skiljeväg. Ritning av en bostadsplan med mått som visar en inverterad dörröppning till badrummet för att undvika en skiljevägg.
Skapa konto

• Gilla
Åsa Lund och 1 till
  • Laddar…
Här är en ritning på vårt kök från HTH, något större mått än ditt, men ändå liknande.

Ritning av ett kök med detaljerade mått och placering av skåp, diskho och vitvaror.
Skapa konto

• Gilla
bunkertåkig och 1 till
  • Laddar…
Fint! :) reservera två st. :D :D :D

Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.