Självklart, fakta har ingen plats på internetforum!
Vilket din kommentar är ett gott exempel på alltså
Men vi skall väl inte generalisera.
Jag tycker (obs åsikt, inte fakta) att de flesta här gör ett bra jobb med att förmedla fakta.
Och det är oftast lätt att skilja dem från rena åsikter.