Jag har ett lättbetonghus från 1969 som har panel över o under fönstrena. Panelen behöver bytas och det har suttit oskyddad isolering under. Och det har ej funnits luftspalt innan.
Hur gör jag nu? Sätter isolering igen, sen vindpapp, sen någon luftspalt innan panelen?
Det får inte bygga för mycket för att passa med putsen.