O
Jag skulle inte plasta väggarna. Inte om det är en gäststuga som kanske inte alltid är uppvärmd.
Fukten är inte farlig, det är när den inte får torkas ur som den blir farlig...
 
  • Gilla
AndersS
  • Laddar…
Håller med föregående, jag hade inte plastat i en liten gäststuga där du troligtvis även har tunt med isolering.
 
Odjuret skrev:
Jag skulle inte plasta väggarna. Inte om det är en gäststuga som kanske inte alltid är uppvärmd.
Fukten är inte farlig, det är när den inte får torkas ur som den blir farlig...
Ok, så gips eller panelskiva skruvat/spikat direkt i råsponten är alltså inga problem?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.