När vårt hus genomförde stambyte förra året installerades toalett och handfat i ett litet förråd I vår lägenhet. Man lade även klinkers på golvet, men i övrigt ingenting. Väggar och tak ser bedrövliga ut och det går rör lite hur som helst. Vi vill behålla det som är gjort och ”bara” fixa väggar och tak. Vi har tänkt oss att måla (inte kakla). Vi fick en offert från ett företag på 78 000, vilket vi tycker är lite för mycket med tanke på att en hel del redan är gjort, men inser att vi sannolikt inte själva klarar att göra allt det som återstår. Bifogar bilder och vill gärna ha era synpunkter. Vad kan man göra själv och hur och vad måste man få hjälp med och vad är ett rimligt pris?