J
jonaslatt skrev:
Jag kopplade på 4 - 5 som tidigare.
Timern har manuell knapp. Start off manuell. Men ändå händer inget när jag pendlar mellan lägena.
Så länge det inte är flera minuts ute så eldar vi bara nattetid..
En säck per natt. I stället för två per dygn.
Sparar ändå 50kr per dygn på detta.
Blir det inte kallt på dagen då? Och skorstenen hinner också svalna?
Jag hade ändå lagt timern i serie med panntermostaten enligt följande :
Termostat ----->Maxtermostat------->Timer------>Brännare.
Då slipper du löda något i kretskortet.