Hej, har golvvärme i huset som täcker 3 rum + badrum men det blir väldigt varmt i alla rummen. Har försökt skruva ner värmen på temp regulatorn men det är fortfarande väldigt varmt. Det är en LK Fördelarshunt VS2 som är installerad.
Finns det någon kunnigare som vet hur jag ska göra för att sänka temperaturen?
LK Fördelarshunt VS2 för golvvärme med synliga termometrar och justeringsventiler.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
LK Fördelarshunt VS2 med termostatventil inställd på 2 och synliga kopparledningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
LK Fördelarshunt för golvvärme med blå reglage, rör och temperaturmätare.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Går det inte att sänka på värmepump, elpanna, fjärrvärme etc....
 
Som sägs , ställ ner kurvan på VP. Bara ett par snäpp och vänta i ett dygn.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.