Tjena har installerat en pelletsbrännare på min gamla ctc panna enligt rubriken, men får inte denna att starta, någon som har erfarenhet med denna brännare och central? Har satt i tempgivare i dykröret som känner av temp, matarskruven funkar, satt dit nytt tändelement men de går inte ur "vänteläge" är i akut behov av hjälp mvh
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.