L Lilce #1 Medlem · 1 inlägg 18 jul 2022 18:32 Lilce Medlem 1 inlägg 18 jul 2022 18:32 #1 Hej jag har en kristallkrona som jag vill sätta förlängnings sladd på och koppla till uttag. Så jag undrar vad behöver jag köpa. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #belysning #el #hjälp
Hej jag har en kristallkrona som jag vill sätta förlängnings sladd på och koppla till uttag. Så jag undrar vad behöver jag köpa. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
useless #2 Lök. · Gävleborg · 43 814 inlägg 18 jul 2022 19:25 useless Lök. Gävleborg 43 814 inlägg 18 jul 2022 19:25 #2 Det tråkiga svaret: Uttaget är jordat. Om inte kristallkronan är dubbelisolerad så behöver den byggas om innan den får anslutas där.
Det tråkiga svaret: Uttaget är jordat. Om inte kristallkronan är dubbelisolerad så behöver den byggas om innan den får anslutas där.