2 662 läst ·
2 svar
3k läst
2 svar
Hjälp med BGSM-I
Hej! Har kommit över en BGSM-I larmuppringare och tänkte använda den till mitt Powermax+ larm. Trots handboken är jag ändå osäker hur jag ska koppla in den. Jag tänker endast använda den som uppringare med GSM backup. De andra funktionerna som finns struntar jag i. Det finns ju redan inlagt det mesta i Powermax+. Så ledningen som kommer från telejacket i väggen ska kopplas in var...? Teleledningen från Powemax+ ska kopplas in var...? Och slutligen om man vill ansluta en separat telefon till den så ska den kopplas in var.....? Tror inte det är mer som behöver kopplas in för att enbart använda den som uppringare.
Här är en länk till manual:
http://fenixsecurity.se/webshop/download/bgsm-i uppringare.pdf
Här är en länk till manual:
http://fenixsecurity.se/webshop/download/bgsm-i uppringare.pdf
telefonen från jacket skall kopplas loss från powermaxen och läggas på skruv 1 och 2 i BGSM:en och från BGSM skruv 3 och 4 skall du koppla in dig på telen i Powermaxen
BGSM:en ligger och mer eller mindre Kapar telelinan. så länge den vanliga telefnen fungerar är BGSM:en transparant
BGSM:en ligger och mer eller mindre Kapar telelinan. så länge den vanliga telefnen fungerar är BGSM:en transparant
Klicka här för att svara