Vi flyttade in i vårt hus för ca 5 månader sen o har värmt upp det med ved sedan dess men nu är veden slut o vi måste köra på el ett tag nu. Men hur ska man ställa vreden? Det finns tre stycken som är märkta med Elpatron 1, elpatron 2, elpatron 3 sen är det märkta med grader (tror jag) 20, 40 ,60 osv.
Det är en Albin villa kombi från -85.
Det är en Albin villa kombi från -85.
Klicka här för att svara
