Är det någon som har länken till de svenskar som kör in veden med hjälp av ett mini ånglok? :cool:
 
Göran.W
Var det inte någon här som gjorde det.
Vill minas jag såg en massa bilder på det för några år sen.
Hittar inte det nu så klart :-(
 
Jag bugar och bockar:)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.