Hej!
Har några strömbrytare jag tänkte byta ut mot dimmrar. Kan ni hjälpa till hur jag skall koppla? Går även att tända på ett annat ställe.[bild] [bild]
Här kommer svaret om någon söker i tråden i framtiden:
Dina trådar på ”pil ut” (grå & svart) ska in på var sitt ”L” i dimmern, din tråd på ”L” (brun) ska in på ”~”, X lämnas tom.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.