murak
Jag är på jakt efter ett brett men inte så djupt tvättställ med tillhörande underskåp och spegelskåp, t ex Svedbergs Fjord 80x35. Kravet är bredd >75cm och djup <40cm på tvättstället.

Varken pricerunner eller prisjakt verkar vara tillförlitliga så jag undrar om någon har ett tips på hur jag kan finkamma marknaden med tanke på storlekskraven? Eller har någon rent ut av ett förslag på lämpligt tvättställ?

J
Vad är rätt pris?
När jag letade efter liknande till vårt badrum var det enda jag fastnade för Dansani Mido.

• Gilla
murak
  • Laddar…
BirgitS
Det finns ju trots allt ett begränsat antal tillverkare av badrumsmöbler så jag tror att det är enklast att gå igenom dem.
Gustavsberg Grahic 80x40 (dock skjuter själva skivan ut 1 cm till): https://www.gustavsberg.com/se/prod...-cm-kommodskap-med-tvattstall-vit-slat-lucka/
Bygghemma har möjlighet att ställa in bredd och djup i sitt filter: https://www.bygghemma.se/kok-och-ba...ommod/?pf_widthmm=755:2250&pf_depthmm=219:404
Bygghemma säljer ju inte från alla tillverkare men 9 st i alla fall och det är väl de som inte ligger alltför högt i pris.

Om kommoden ska vara vit så tror jag att du i stort sett kan välja godtyckligt vitt spegelskåp för spegelskåp är inte särskilt designade eftersom man bara ser själva spegeln och de släta sidorna.

• Gilla
murak
  • Laddar…
P
Noro fix trend 750x320!

• Gilla
murak
  • Laddar…
murak
Tack för bra och snabba svar! Dom ser intressanta ut allihop. Vi ska kika närmare på dem ikväll!

Är IKEA ett alternativ för dig?
Isåfall kan du titta på Godmorgon kommod, Bråviken handfat och Lillången spegelskåp. Kommod och handfat finns i 80x48, spegelskåp finns i 40 eller 60 bredd.

Själv har jag kommoden i 60 bredd och ett Hamnviken handfat. Se bilder.
Vit IKEA Godmorgon kommod med Hamnviken handfat och kran i ett badrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
IKEA Godmorgon badrumskommod med Hamnviken handfat och Lillången spegelskåp monterade i ett vitt kaklat badrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
murak
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.