Hej vi ska eventuellt hyra ett hus men orolig att de inte kommer fungera med sovrummen då de är 3 stora uppe och 1 i källaren. Det nere i källaren skulle älsta få men vet inte hur vi skulle göra med dom andra 2 rummen då vi har 6 barn samman lagt. Nån som har förslag hur. I skulle kunna göra? Minsta ska sova i vårat rum i så fall.
Där är de 2 sovrum en är ca 18kvm mer fyrkantigt. Andra ca 16kvm lite mer rektangulärt. Nån som har nån hjälp med lösningar. Barnen är 10,7,5 och snart 3 som ska ha i dom rummen